كارت ورود به جلسه آزمون كارشناسی ارشد 91 از فردا توزیع می شود
نوشته شده توسط : swot

مشاورعالی سازمان سنجش آموزش كشور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا افزود: داوطلبانی كه برای شركت در آزمون كارشناسی ارشد سال 1391 نام نویسی كرده اند می توانند از فردا با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org ضمن مشاهده كارت ورود به جلسه آزمون خود از آن پرینت تهیه كنند.

'حسین توكلی' یادآورشد: آن دسته از داوطلبانی كه علاوه بر رشته امتحانی اصلی خود در یكی از كدرشته های شناور به عنوان رشته امتحانی دوم شركت می كنند باید از هر دو كارت خود پرینت تهیه كنند.

وی درمورد چگونگی رفع نقص احتمالی اطلاعات كارت ورود به جلسه كارشناسی ارشد نیز توضیح داد: داوطلبان چنانچه درمورد اطلاعات شخصی خود با مندرجات كارت ورود به جلسه مغایرتی مشاهده كردند حداكثر تا 28 بهمن ماه 1390 فرصت دارند تا از طریق پایگاه اینترنتی سازمان سنجش به بخش ویرایش مراجعه كرده و موارد مغایر را اصلاح كنند.

توكلی افزود: داوطلبان درصورتیكه درمورد جنس، معلولیت و زبان های خارجی خود تفاوتهایی در كارت ورود به جلسه مشاهده كردند باید از ساعت 8 تا 12 و 14 تا 18 روز دوشنبه، 24 بهمن ماه به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه كنند.

نشانی باجه های رفع نقص حوزه های امتحانی كارشناسی ارشد در جدول شماره 2 اطلاعیه راهنمای این آزمون در نشریه پیك سنجش 17 بهمن منتشر شده و بر روی پایگاه اینترنتی سازمان سنجش نیز قرار گرفته است.

مشاور عالی سازمان سنجش از فرصت دوباره برای داوطلبان شركت در رشته های كارشناسی ارشد پیام نور و غیرانتفاعی ها خبر داد و گفت: داوطلبانی كه علاقه مند به شركت در گزینش رشته های دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی هستند می توانند بعد از مطالعه شرایط مربوطه كه در صفحه 5 دفترچه راهنمای آزمون درج شده است و پس از پرداخت مبلغ 46 هزار ریال به صورت الكترونیكی، نسبت به ثبت این درخواست در قسمت ویرایش اطلاعات اقدام كنند.

وی افزود: داوطلبان متقاضیان استفاده از سهمیه رزمندگان كه تقاضای آنان مورد موافقت ارگان های مربوطه قرار گرفته است در مقابل سهمیه خود در كارت ورود به جلسه، كلمه

'رزمنده' را مشاهده خواهند كرد و چنانچه كلمه 'آزاد' در مقابل سهمیه آنها درج شده باشد به این معنی است كه درخواست سهمیه آنها از طرف ارگان های مسوول قبول نشده است و این دسته از داوطلبان لازم است حداكثر تا 4 اسفندماه 90 در ساعات اداری به ارگان های مربوطه مراجعه و اعمال سهمیه خود را پیگیری كنند.

توكلی توضیح داد: داوطلبانی كه معدل مندرج در كارت ورود به جلسه آنها با معدل واقعی شان

مغایرت دارد نیز این امكان را خواهند داشت كه با مراجعه به بخش ویرایش، معدل خود را اصلاح كنند درغیراینصورت نسبت به لغو قبولی آن دسته از داوطلبانی كه در ردیف پذیرفته شدگان كارشناسی ارشد قرار گیرد، اقدام خواهد شد و تبعات آن بر عهده شخص داوطلب خواهد بود.

وی با بیان اینكه آزمون كارشناسی ارشد سال 1391 برای پذیرش دانشجو در 137 كدرشته امتحانی برگزار می شود، یادآور شد: این آزمون در 50 كدرشته علوم انسانی، 29 كدرشته فنی و مهندسی، 25 كدرشته كشاورزی، 15 كدرشته علوم پایه، 12 كدرشته هنر و 6 كدرشته دامپزشكی برگزار خواهد شد.

مشاورعالی سازمان سنجش ادامه داد: آزمون داوطلبان 7 كدرشته امتحانی با 160 هزار و 758 متقاضی در نوبت صبح روز چهارشنبه، 26 بهمن ماه و آزمون 11 كدرشته امتحانی با 166 هزار و 244 داوطلب در نوبت بعد از ظهر همان روز برپا خواهد شد.

به گفته وی، داوطلبان 64 كدرشته امتحانی با تعداد 198 هزار و 209 نفر در نوبت صبح روز پنج شنبه، 27 بهمن ماه و داوطلبان 5 كدرشته امتحانی با 161 هزار و 205 نفر در نوبت بعد از ظهر همان روز به رقابت با یكدیگر خواهند پرداخت.

توكلی ادامه داد: تعداد 172 هزار و 5 نفر داوطلب 12 كدرشته امتحانی كارشناسی ارشد نیز در نوبت صبح جمعه، 28 بهمن ماه و 159 هزار و 65 نفر در رقابت 32 كدرشته امتحانی این آزمون شركت خواهند كرد.

تعداد 903 هزار و 172 نفر برای شركت در 131 كدرشته امتحانی كارشناسی ارشد به صورت متمركز ثبت نام كرده اند كه با احتساب داوطلبان دو رشته ای، یك میلیون و 17 هزار و 486 كارت ورود به جلسه صادر خواهد شد.

نتایج اولیه این آزمون به صورت كارنامه تنظیم می شود و در چهارم خردادماه 1391 از طریق پایگاه اینترنتی سازمان سنجش اعلام خواهد شد.

فراهنگ**1055





:: برچسب‌ها: روز ,
:: بازدید از این مطلب : 496
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: